Naše metoda
Naše metoda
Co obnáší výuka mentální aritmetiky?
Výuka mentální aritmetiky probíhá prostřednictvím speciálního tréninkového programu k rozvíjení logického myšlení, které využije v jakékoliv životní situaci. V prvních fázích se využívá počítadlo zvané „Abacus“, které pomáhá v rozvoji drobné motoriky, zlepšení paměti a také zvyšuje koncentraci na danou práci. Samotná lekce probíhá ve formě hry, kdy na dítě není vytvářený jakýkoliv tlak.
Výuka mentální aritmetiky probíhá prostřednictvím speciálního tréninkového programu k rozvíjení logického myšlení, které využije v jakékoliv životní situaci. V prvních fázích se využívá počítadlo zvané „Abacus“, které pomáhá v rozvoji drobné motoriky, zlepšení paměti a také zvyšuje koncentraci na danou práci. Samotná lekce probíhá ve formě hry, kdy na dítě není vytvářený jakýkoliv tlak.
Zde je obecný popis toho, jak probíhá výuka mentální aritmetiky:
1. Základy aritmetiky:
1. Základy aritmetiky:
Žáci se nejprve učí základní matematické operace jako sčítání, odčítání, násobení a dělení. Tyto dovednosti jsou důležité pro postupný rozvoj.
2. Vizuální a mentální cvičení:
2. Vizuální a mentální cvičení:
V rámci výuky jsou žáci trénováni v různých cvičeních, které posilují jejich schopnost vizualizovat a provádět matematické operace. To může zahrnovat použití mentálních obrázků, paměťových technik a strategií pro rychlé a efektivní počítání.
3. Testy určené pro rychlost a přesnost:
3. Testy určené pro rychlost a přesnost:
Žáci jsou vystaveni různým testům a cvičením, které měří jejich schopnost provádět matematické operaceco nejrychleji a bez chyb. Tyto testy pomáhají žákům sledovat svůj pokrok.
4. Pravidelný trénink:
Důležitou součástí výuky mentální aritmetiky je pravidelný trénink a opakování cvičení. Žáci se učí systematicky pracovat na zlepšení svých matematických dovedností a posilovat svou mentální vytrvalost.
Cílem naší výuky mentální aritmetiky je zaujmout Vaše dítě aby ho matematika bavila a nebyla přítěží.
Cílem naší výuky mentální aritmetiky je zaujmout Vaše dítě aby ho matematika bavila a nebyla přítěží.